Foto: NK Mraclin

Nakon predivnog završetka jeseni, mraclinski seniori su održali nekoliko nezaboravnih druženja u kojima se jačao timski duh, prepričavale jesenske anegdote i smišljale nove proljetne akcije. Bilo je tu mnogo šale, dobrih, ali i nestvarnih ideja. U tome trenutku jedna od nestvarnih činila se ona našeg igrača Luke Kapovića, a odnosila se na gostovanje našeg kluba u njegovom rodnom kraju. U prvi mah činilo se to nemogućim, no, kako to biva, „lud pametnom ne vjeruje“ i naša ekspedicija na čelu sa Lukom, trenerom Vladom i upravnim odborom krenula je u realizaciju ovog projekta. Ideja je bila predivna, ali papir s brojkama svaki put bi nam dao da ponovno razmislimo. Na predbožičnom druženju u Calypsu – pomalo skeptični, ali uvjereni u dobru ideju – svim igračima i prijateljima kluba prezentirali smo mogućnost odlaska na ovo putovanje. Na tome sastanku većina igrača pozitivno je reagirala, spremna jedan vikend odvojiti se od svojih obitelji, poslovnih obaveza, ali isto tako sudjelovati u financijskoj realizaciji projekta.

Tada više nije bilo povratka, ono što je bila lijepa ideja postala je veliki izazov. Trebalo je organizirati smještaj i hranu, pronaći adekvatni prijevoz, te financijska sredstva za put. Malo pomalo, sve je došlo na svoje i dva tjedna prije polaska donesena je konačna odluka da se ovo putovanje definitivno mora ostvariti. Tijekom ta dva tjedna ostvarili smo mnogo toga, otvorila su se mnoga vrata nakon kojih smo postali mnogo mirniji i sigurniji u naše putovanje.

I tako mraclinska ekspedicija u petak 9. veljače 2018. kreće na daleki put u dolinu Neretve, u Metković. Zbog poslovnih obaveza na put smo krenuli u popodnevnim satima, a tijekom cijelog putovanja vladala je prava atmosfera koja nas je krasila krajem ove jeseni, pokoje piće, a puno pjesme, radosti i veselja. U Metković smo stigli navečer oko 22:00 sata. Smjestili smo se u vrhunski hostel Livia nakon čega je dio ekspedicije, predvođen Upravnim odborom, nazočio Bijelo-plavoj noći NK Neretva.

Drugoga jutra već u 7:00 sati ujutro, trener Vlado Horvat poveo je svoje igrače Metkovićem u laganu šetnju i razgibavanje. Nakon povratka slijedili su doručak, vrijeme za jutarnju kavicu, te kraći odmor. Već oko 12:00 sati krenuli smo na vrhunski ručak kojim nas je počastio Jure Kapović, otac našeg igrača Luke. Nakon ručka, Jure je dijelu ekspedicije pokazao sve čari i ljepote neretvanskog kraja. Priznajemo, mnogo toga čuli smo o njemu, ali sve ono što smo vidjeli, zaista nismo očekivali.

U 15:00 sati organizirana je nogometna utakmica protiv domaćina NK Neretve koja je godinama igrala III. HNL, a sad je u IV. HNL, ali s jasnim ambicijama za ekspresnim povratkom. Domaći igrači treniraju od 10. siječnja (ponekad i dva puta dnevno), na terenu su pokazali više od nas, te zasluženo pobijedili. Fizički su pripremljeniji, te na taj način već prije starta utakmice stekli određenu prednost. Zavladali su terenom, a naši igrači su bojažljivo i s respektom ušli u utakmicu. Tijekom utakmice igrači NK Neretve imali su više šansi za postizanje pogodaka, te imali veći posjed lopte. No, imali smo i mi svojih šansi, neiskorištenih prilika i jednu vratnicu. Zasigurno, najljepši trenutak utakmice bio je kada je naš igrač Josip Domitrović postigao pogodak iz slobodnog udarca s nekih dvadesetak metara preko živog zida u suprotni golmanov kut. Utakmica se odvijala u fer i korektnom tonu, a prije i poslije utakmice igrači i vodstvo klubova su se međusobno pozdravili, te izmijenili darove.

Nakon utakmice je uslijedio kratki odmor, pa večera uz pizze i pokoje piće. Večer je za sve bila slobodna, neki su je iskoristili za spavanje, a veći broj za druženje do ranojutarnjih sati. Sutradan smo ručali, te krenuli na put kući. Na putu smo stali na odmorištu Krka Belvedere gdje nas je dočeo Dragan Pavić, šogor našeg trenera Vlade, koji nas je počastio finim odojkom, te vlasnik odmorišta, Ivan Kovilić, koji nas je počastio pićem i kolačima. Nakon ručka i kraćeg predaha na odmorištu krenuli smo da bi – pomalo umorni, ali prepuni dojmova – oko 19 h stigli kući.

Ovim putem zahvaljujemo svima koji su na bilo koji način sudjelovali u ovom malom, ali za nas velikom projektu. Zahvala Luki na ideji, treneru, igračima, članovima uprave, prijateljima kluba, sponzorima i svima ostalima koji su sudjelovali u ovome. Svaki pojedinac je samostalno platio smještaj, članovi uprave i prijatelji kluba su potpomogli financiranje busa i večere u Metkoviću. Isto tako hvala svim sponzorima koji nas prate u svakodnevnom radu, a ovim putem se posebno zahvaljujemo onima koji su nam pomogli u najmu busa: Iličić montu, Calypsu, jednom pojedincu koji želi ostati anoniman, te svim drugim fizičkim osobama na pojedinačnoj donaciji.

Osim igrača i trenera na putu s nama su bili članovi uprave i sportski prijatelji: Ivan Ban, Igor Kovačić, Zvonimir Fabijančić, Dragan Jakovljević, Martin Štuban, Luka Cvetnić, Otto Babić i Goran Vukašinec.

NK Neretva – NK Mraclin 5:1 (Raguž, Prce, Batinović A., Brečić, Jerković; Domitrović J.)

NK Neretva: Ivanović, Babić, Puljić, Batinović D., Kaleb, Dodig, Brečić, Prce, Raguž, Jerković, Batinović A. (još su igrali: Obradović, Marušić D., Manenica, Čupić, Petrić, Primorac, Marušić I.)

NK Mraclin: Dražić, Starčević, Domitrović J., Čičak, Gjurašin, Kapović, Onić, Bobesić, Jakovljević, Popović, Domitrović A. (još su igrali: Petravić, Ćevid, Kos)

Aktivnosti NK sve se više zahuktavaju. Ove subote na rasporedu je prijateljska utakmice protiv Poleta iz Buševca, a navečer od 20 sati godišnja skupština kluba.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.